LC Namsos på julebord lørdag 6.12.14

LC Namsos hadde lørdag 6.12.14 kl. 1900 sitt årlige julebord i losjelokalene i sparebankbygget, Namsos.

LC Namsos var lørdag 6.12.14 benket til sitt årlige julebord i losjelokalene i sparebankbygget, Namsos. 39 medlemmer deltok.  Bordene var tidligere på dagen pyntet av festkomiteen med " fagansvarlig " Liv Hojem. Vi setter pris på at hun stiller opp hvert år og hjelper oss med pyntingen av bordene.

Ved adkomst var det appetittvekker før vi gikk til bords.  Ved bordene ble vi ønsket velkommen av presidenten. Deretter ble det en kort lionssakdel. På slutten av denne overrakte Jarle B. et bilde til klubben ved presidenten fra møte med Lions Internasjonale President i Trondheim 20.10.14.

Kveldens meny var som vanlig ribbe, pølse og kjøttkaker med div. tilbehør. I tillegg var det pinnekjøtt satt fram til en bestemt person.  Alle fikk forsyne seg selv fra framsatt mat. Til dessert ble det servert riskrem etter sterk anbefaling fra Nils.

Under maten hadde Olav ordet og fortalte som sin gode tid i lions.  Jarle B. leste dikt, og Øivind og Ole Jørgen Dekkerhus fortalte historier/vitser fra sine opplevelser som fødselhjelpere i fjøs. Nils takket for maten.

Etter maten ble det kaffe og underholdning ved musikerne Arnljot Hansen og Torleif Grong. Musikerne var opplagt, og det ble en svært koselig stund sammen med dem.

Kveldens barkeeper, Sturla, håndterte blandingen med stødig og vant hånd. Leif tok mange bilder, og som dere ser fra bildegalleriet svært gode bilder. Kunstbildet som har gått over ca. et og et halvt år ble loddet ut, og vinneren ble Oddvar.