LC Namsos julebord 5.12.15

Publisert av Per Erik Arnø den 06.02.21.

Lørdag 5.12.15 kl. 1900 hadde LC Namsos et trivelig julebord i losjelokalene i Namsos.  Vi var samlet med 31 personer.  I tillegg hadde vi besøk av DG Ragnvald og hans ledsager.

Bordene var pyntet med hvit duk med tilbehør som vanlig.  Kveldens mat var også som vanlig ribbe med tilbehør servert av Namsos Catering AS, god mat. Liv, Sturla, Anita og Åge hadde ansvaret for maten.  Åge og Sturla gikk rundt og skjenkte i glassene.  Det var selvfølgelig ordnet med akevitt for dem som ønsket det.

Presidenten åpnet med å ønske velkommen, og var samtidig innom flere områder i løpet av året.  DG holdt en tale til klubben, og orientering fra distriktet.

Presidenten delte ut blomster til Sturla, Per Kåre og Jarle B. for god assistanse i løpet av året. Per Kåre, Thor og Sigbjørn fikk blomster i ettertid på sine bursdager. Ruth Tronvik overrekte blomster til Øivind for hans kommende 70-årsdag den 20.12.15

Nils Gunnar holdt et innlegg om Namsos bys historie fra 1845 til i dag.

Etter at ribba var fortært ble det riskrem som dessert med kaffe.

Musikken ble besørget av Gunnar Helbostad fra Namdalseid.  Han fortalte også i mellom noen vitser/ historier. God musikk som falt i smak. Flere var på dansegolvet.

Sturla passet baren som sitt eget bankhvelv, og alle fikk nøye tilmålt alkohol. "Sånn skal det være".

Det var som vanlig utlodning ved åreslag, og trekning med Øivinds supre trekkemaskin.

Etter en hyggelig kveld som ble avsluttet kl. 0100 ønsket alle hverandre god jul.

Foto: Bildet viser noen medlemmer med fint pyntet julebord.