LC Namsos - årsavslutning på Salsnes Kro

Publisert av Per Erik Arnø den 07.02.21.

Lørdag 11. juni 2016 hadde LC Namsos årsavslutning på Salsnes Kro.

Vi kjørte buss fra Namsos til Salsnes. Medlemmene hadde på forhånd bestilt sin middag etter 3 valg.  Ved framkomst ble det tid til en øl ute i godværet ved kroa før middag. Det var skinnende klar himmel, men med en litt sur nordavind.  Stedet har fått seg en fin havn med molo og gangbru, jfr. bilder. Ved godt vær et godt egnet sted for årsavslutning. Det var 23 deltakere på turen. Masten smakte godt, og alle ble visst fornøyd med måltidet.  Etter maten spanderte froa kaffe, som ble tatt ute i godværet.  Noen gikk inn etter en stund på grunn av nordavinden.

President Øivind leste dikt, og delte ut påskjønnelse for god deltakelse i styret og under DM. Karin, Knut R. og Jarle B. fikk glassvase med lionsmerke og blomsterkort kr 200,00 for god hjelp i styret i 4 år. Geir K. ble tildelt Lions of the Year for god innsats i arbeidet med DM. Per Kåre, Ruth M., Nils og Geir fikk blomsterkort kr 200.00 for god DM-hjelp. Klubbmestrene; Svein, Sturla og Helge fikk ros og blomsterkort kr 200,00 for godt arbeide.  Lillian fikk blomster av Ruth M. for god bistand til presidenten i 4 år. Øivind hadde en formell overrekkelse av nøkler og kort til kommende president Ruth M.

Ruth M. takket til slutt Øivind for godt arbeide som president gjennom 4 år.  Hun ga uttrykk for at det var en ære for henne å få lov å lede Namsos Lions Club framover, og ser fram til et godt samarbeide med alle medlemmer.

Web.-red. savnet kanskje en turnering i skotthyll.

Bildene er tatt av Øivind.

Jarle B. - web.-red.

Foto øverst: Medlemmene samlet utenfor Salsnes Kro med en øl i godværet mens de venter på middagen.