Auksjon på Storsenteret 14. mars 2015

Lørdag 14. mars 2015 arrangerte Namsos Lions og Namsos brystkreftforening en auksjon til inntekt for kreftsaken.

Namsos Lions hadde samlet inn 60 gjenstander fra Handelsstanden i Namsos og  15 bilder fra glade givere.

Auksjonen begynte klokken 13.00 . Noen unge musikere fra Namsosområdet spilte et par sanger før auksjonen begynte.

Terje Landsem hadde fått jobben som auksjonarius.  Budene kom inn jevnt på de varene som ble auksjonert ut. Sturla Opdal arbeidet som humørfylt og energisk auksjonsassistent.

De to karene fra Lions sørget for en lett stemning på senteret. Det skal være moro å gå på auksjon.

I løpet av auksjonen stod det tett med folk. Noen kom og noen  gikk under auksjonen. De fleste var publikum, men en del deltok i handelen. Noen av publikum gjorde en god handel.

Formann og sekretær i Namsos Lions sørget for at auksjonen skjedde i ordnede former og holdt orden i sysakene.

I løpet av  noen timer hadde man klart å få inn 35000 kroner.

Foto øverst: Auksjonarius Terje Landsem